tandis och en massa annat.

Godmorgon på riktigt , för en gångs skull .
Har skjutsat thias till jobbet och nu är jag bara hemma en snabbis för snart måste jag bege mig till tandläkaren i andersberg . Ska borsta tänderna supernoga först bara , för det är vell nåt man alltid planerar innan man ska till tandis. Gör inte ni också det ?
Jag själv kan typ få ångest om jag inte har längre än 5 minuter på mig att borsta tänderna den dagen jag ska dit , för man vill ju inte komma dit och ha halva frukosten kvar i tänderna direkt , speciellt inte när dom ska "måtta" in bettskenan osv .

Iallafall , när jag kommer hem blir det hårisättning , sen stan en sväng (ensam) innan jag tillsist ska hämta thias på jobbet vid fyra . Tillsammans ska vi sedan upp på Gavlegårdarna och ta en lägenhet , så det ska bli riktigt spännande .. Hoppas bara dom har nån med inflyttning första juli .
Men mer om det "ikväll" när vi kommit hem osv ..

Todelo så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0