Drömmar, finns dom?

Jag funderar ofta på ifall drömmar man drömmer finns på riktigt - om det kanske är sant på något vis?
Som häromdagen , då drömde jag att jag födde en liten flicka den 6 september (beräknad förlossning den 10 september) och var helt förtvivlad över att jag bara hade tänkt på pojknamn (eftersom att jag starkt tror att jag kommer att få en pojke). Jag gick och var ledsen i flera dagar för att jag inte kom på något fint tjejnamn, så tillslut fick hon inget namn och jag vaknade upp och var helt nervös..

Tänk om drömmen skulle vara sann , att jag kommer att få en flicka den 6 september. Jag har iochmed drömmen, suttit och skrivit ner en massa fina allternativ på flicknamn och insåg till min förvåning att jag inte kommer på några pojknamn nu istället ..
Åh vad jag tycker sånt här är jobbigt ! Jag skulle bara vilja ha två tjejnamn och två killnamn så man slipper grubbla så mycket . Men det ska inte vara lätt inte !

Äh , det dyker säkert upp några fina namn. Jag har ju trots allt hela sommaren på mig.




Puss

Kommentarer
Postat av: Nize

Ja tror du får en flicka :P



Du kommer märka att man drömmer helt sjuka grejjer under graviditeten och man drömmer MYCKET...Jag har drömt att jag fött barn ut genom sidan på magen och att barnet inte va större än en mus och massa konstigheter...

2010-03-01 @ 15:46:34
Postat av: Nize

Ja det ska vara en flicka i min mage men det vet man ju aldrig :P

Hoppas bara på att de är det annars har jag en massa rosa saker som inte kommer bli använt ;)

2010-03-01 @ 15:49:07
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0