en känsla.

Jag undersökte nyss min mage där jag sitter i soffan & upptäckte vad skum graviditeten faktiskt är.
Hur kan magen vissa stunder kännas helt platt , för att sedan se ut som en stor ballong ? Är det pga tarmarna osv eller är det ren inbillning.
Ibland frågar jag mig själv om jag verkligen är gravid ? eller om jag bara inbilliar mig eller helt enkelt är skengravid:')

Det är mycket frågor och mycket funderingar , men lite man får svar på.
Jag hoppas kunna slippa min oro snart så jag kan få börja leva igen. Det är faktiskt en stor omständning att gå från att vara helt "vanlig" till att bli mer och mer gravid för var dag som går. - det har jag märkt !

Snart går vi in i vecka 16 också , yehu !
Fast det jag längtar mest till är nog ultraljudet , tänker på det varje dag. Min oro gör mig galen !


Här är jag som liten kotte iallafall ..
Hittade jag ingen större toffs eller ? =D


Kommentarer
Postat av: Plutten

Jag är bergis bombis stensäker på att allt står rätt till med eran lilla buse där inne, som kommer bli den sötaste ängeln jag sett sen jag kollade mej i spegeln senast;) Och på fredag eller lördag ses vi! YEY! <3

2010-03-17 @ 23:34:03
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0