när oron tar över.

Ibland händer det att jag blir fruktansvärt orolig över krabaten i magen , lever den ? mår den bra ? osv . Jag försöker att inte tänka på det så mycket men det är i princip omöjligt . Jag har inte ultraljud förns i vecka 20 så det känns verkligen som en evig väntan dit , 7 jäkla veckor..

Jag antar att jag inte är ensam om att ha denna oro under graviditeten, som det verkar så är i princip alla oroliga innan man har fått sett på Ultraljud att allt är okej.
Men jag tycker endå att det är lite fel att bara ha ett enda samtal (inskrivningen) och sedan inte ha ett enda samtal/undersökning fram tills ultraljudet (?!). Kanske är det bara jag som är nojig , men jag tror dom flesta skulle vilja ha minst 1 undersökning däremellan iallafall.

Nu vill jag bara att tiden ska springa iväg så jag får mysa med min stora bebismage och veta att allt är okej ..

Ultraljud i april

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0