Owe´s.

Kom hem från Owe´s för en stund sedan , åkte dit med Venna och hennes pappa.
Hittade bara småskit som vanligt , men 3 strumpor rikare blev jag åtminstone ..

Blev även en sprayflaska till håret (istället för blomspruta), som tex kan användas vid klippning , färgning (om håret ska vara fuktigt) osv . Ett bra fynd helt enkelt .. Blev även lite hårspännan , för sånna går det ju åt massvis för min del. Jag köper alltid en sån där karta när jag är på Owe´s , men likförbannat är dom slut på bara nån vecka .



Vi var även förbi en loppis / secondhand på hemvägen , hittade faktist en massa fina kläder , men ingenting som jag behöver . Men det fanns ex en jättefrän skinnjacka för 95:- , sen en jacka som jag redan har , som jag köpte för typ 600:- som kostade 150:- där .
- man kan ju hitta grymt mycket behövligt och fint för en billig peng bara man tar sig lite tid att åka till en secondhand och kolla lite.

Men som sagt , ingenting som jag kände att jag behövde och därav inga köp :)

Nu ska jag fortsätta dricka påskmust och kika på teve .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0