besviken frajs!

Känner för att förgylla hela min kropp med nya tatueringar , dels för att det vore spännande och jag har så mycket idéer , men allra främst för att jag inte vill vara "identisk" med nånannan som jag just nu verkar vara . '
Det finns nämligen en människa som gjort en "exakt" lika tatuering som mig på magen . På samma sida , näst intill samma stil och på samma plats. Hon har också sitt för- och andranamn , så nu känns det fan inte kul längre.

- Tur att jag ska fortsätta på min den tatueringen efter graviditeten och göra den unik på nytt !! :)


Lära bara skriva det , besviken frajs
Skulle helst vilja lägga ut en bild så att ni fick jämföra och skratta lite , men då skulle jag bara bli iriterad varje gång jag såg inlägget haha

Kommentarer
Postat av: Frida & William

jag tycker du ska lägga ut bild haha :D

2010-05-31 @ 20:41:15
URL: http://fecn.blogg.sen
Postat av: MATILDA HAMMAR

tror jag vet vem du menar, hehe :) de är skitråkigt de där, vet precis hur de är. ooooh du, de är NU vi borde fota dig, magen är juunderbar! :D

2010-05-31 @ 21:04:19
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha "roxy".. tänkte direkt på din tatering när jag såg den :P

2010-08-13 @ 11:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0