en kväll i stigslund.

Efter en hel eftermiddag/kväll i stigslund hos min syster och hennes sambo , är vi nu hemma ..
Anledligen till att vi åkte dit var för att thias skulle hjälpa dom med att schystera (stavning?) en bänkskiva som var sne , så det gjorde han .
Medans han och min systers sambo fixade med de där så åkte jag och syster för att handla mat på frans gatukök, det blev chickenbits för oss som åkte och hamburgare för dom som stannade hemma . Vi tog givetvis hem maten och åt tillsammans innan dom skulle fortsätta med bänkskivan..

Imorgon är det barnmorskan som gäller , ska bli riktigt mysigt . Hoppas på att få lyssna på hjärtat denna gång !
Thias ska självklart också vara med , så det känns superbra. Vill att han alltid ska vara med , det känns bäst så. Han själv skulle bli tokig om han missade ett möte , haha.

Men nu ska jag kika på unga mödrar , det kommer ut två nya avsnitt varje dag så det är helt super nu när det aldrig går nånting bra på teven som man kan kika på.


Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0