Godmorgon!

Godmorgon ! Hände lite saker titt som tätt igår och jag varken hann eller hade nån lust till att skriva , var så jävla förbannad ( fråga inte varför ). Vi åkte från det ena stället till det andra och blandannat så var vi i forsbacka och käkade en varsin pizza jag och thias, de blev en barnpizza för min del , en halv sådan lyckades jag få i mig .

Kvällern tillbringades i valbo där vi åt jättegod mat ,tajmade precis när dom skulle äta , som vanligt haha. Vi båda åt fast vi inte var skithungriga , men det gick i och gott som fan var det .
Vi betalade även barnvagnen som vi fick lite spons på från thias föräldrar, vilket vi är himla tacksamma över. Så snart , eller om sisådär två veckor , så finns den här hemma hos oss .

Vi kom hem runt 23-00 tiden igår , så vi hann inte mer än att kliva innanför dörren innan vi somnade bums.

Idag då ? ja , idag har vi inga som helst planer vad jag vet , men vi kommer nog på nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0