Godmorgon!

Godmorgon! blev väckt utav telefjånen som ringde allderles nyss , det visade sig vara thias , men ja hann inte svara. Han är på ett möte så det var säkerligen ingenting viktigt mer än att ; "nu kommer jag hem" eller nåt..

Idag har vi inga planer , thias ska också vara hemma tror jag . Han pratade om att vi skulle ut till hans föräldrar och skruva upp några hyllor , men sen vet jag inge mer . Det kanske är en massa hyllor , eller bara två ?
Vi får se helt enkelt , vi har ju endå ingenting planerat så det får vara hur många hyllor det vill..

Lille kotten min verkar sova hela dagarna förrutom när jag väl lägger mig ner och ska sova - för då j*vlar sparkas det och härjas det :D Men lika glad är jag endå , än störs min sömn inte utav småbuffarna, även om jag vaknar till lite då och då när "den" sparkar.
Lyckliga jag !

Nu ska jag nog göra mig en toast med ost och tomat på , muuumsit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0