happy frajs.

frågade mamma vart hon hade köpt vaxet och fick då till svar att hon hade fått det och att jag kunde ta det om jag vela. Hon tyckte nämligen att det gjorde skitont haha (känsliga rackare). Så nu väntade jag med att duscha, så kan jag vaxa benen och hela kroppen ikväll när jag har lite mera tid , så kan man duscha efteråt . Snacka om att man kommer att känna sig fräsch !

Sen ringde thias och berättade en bra grej också , men den håller jag hemlig så länge .
Det känns verkligen superbra nu med allting , jag som trodde vi skulle bli fast här i all evighet. Hade aldrig trott att allt skulle förändras på en enda dag ..

Är så glad för vad jag har och det jag och thias snart har tillsammans.
Har alltid drömt om en trogen pojkvän som aldrig släpper taget om en , hund , bil , hus & barn . Jag har redan 2½ sak utav dom 5 sakerna & snart alltihop , så jag är verkligen lycklig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0