kvistfritt kvastskaft.

Nu börjar klockan närma sig "souhpark" , vilket innebär att man äntligen får sova , haha.
Jag ligger dock redan nerbäddad i sängen med datorn i knäet , som funkar förvånansvärt bra för en gångs skull (internet alltså). Det är härligt !

Tänkte ge er en liten dryg sak att säga såhär på kvällskvisten. Försök att säga : Kvistfritt kvastskaft , felfritt fem gånger på rad. Det är skitsvårt plus att jag blir skitarg av sånt där haha. Men försök , det är kul en stund.

..kvistfritt kvastskaft , kvistfritt kvastskaft , kvistfritt kvastskaft .. nej fyfan ,det är drygt bara att skriva det.

Nattinatt , hörs imorgon
Nu ska jag ligga och njuta av lillkottens sparkar en stund innan jag somnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0