långtråkigt.

Har inte gjort ett skvatt sedan sist jag skrev , vi sitter fortfarande i sängen , eller ja , nu ligger vi faktiskt ner . Jag ligger på thias arm och håller nästan på att somna , så jag tänkte strax ta en macka innan jag sedan går och borstar tänderna och sover. Thias ska upp jättetidigt imorgon så vi måste endå sova i tid ..

Det slog mig just att imorgon är det äntligen måndag igen . Då går vi in i vecka 22 och det märks verkligen från dag till dag nu hur kotten växer därinne. Den sparkar mer och mer , men framför allt hårdare och hårdare för var dag som går . Mer om det imorgon då det även kommer en del magbilder.

Nu ska jag nog äta den där omtalade smörgåsen för att sedan sova , känner hur ögonlocken blir tyngre och tyngre..
Nattinatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0