morgondagen blir fullspäckad.

Jag hade helt glömt bort att jag faktiskt kommer ha fullt upp imorgon , iallafall på förmiddagen . Först måste jag skjutsa thias till jobbet till 7 , sen ska jag hem och äta frukost för att sedan åka till tandläkaren i andersberg och fixa min bettskena. När jag kommer hem från tandläkaren hinner jag nog inte mer än att bara komma hem innan en tjej kommer hit och ska få sin hårförlängning isatt . Så det tar vell nån timme :)
Hon skulle komma vid 10tiden , så jag är vell klar lagomt tills solen tittar fram och bli varm , så då tänkte jag lägga mig ute på gräset om det är riktigt skönt .

Känns skönt med lite extrapengar nu när sommaren närmar sig , så kanske man kan unna sig ett sommarplagg eller två . Jag måste försöka hitta nåt bekvämt som jag kan ha hela sommaren utan att växa ur det .



alla bilderna är på ellinor eriksson & hennes förlängningar jag gjort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0