"trött-period"?

Jag måste ha kommit in i en riktigt "trött-period" , för jag sover nästan oavbrutet på nätterna och kan även somna av och till redan på dagen. Antar att det kanske behövs också eftersom att kroppen blir helt slut av att konka runt på magen som dessutom trycker på senorna som livmodern "hänger" i .
Har börjat fått riktigt ont där när jag reser mig och även när jag går längre sträckor , så jag fasar verkligen över hur det kommer att bli sen!(?) Jag måste helt enkelt börja träna på nåt sätt så att kroppen orkar med min mage som bara växer på "längden" och inte på bredden , snacka om framtung .

Iallafall , nu sitter jag och kikar på teve och ska snart promenera med Svea så hon får sin förmiddagspromenad. Funderar på att gå genom kollonierna även om det gör lite ont .

Vid fyra kommer vell thias hem också , så då ska vi nog åka och handla lite så vi har nånting vi kan laga iordning till middag idag , för det är ju trots allt fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0