valbo.

Åker till valbo nu om en stund , så vi får vell se om ja hinner lägga ut nå mer kläder idag . Annars får jag göra det så fort jag får tid.
Har ingen aning om när vi kommer hem men de lär ni vell märka.

Imorgon ska jag iallafall fixa i en hårförlängning på en gammal klasskompis som jag inte träffat sedan...hmm, sist jag satte i en hårförlängning på henne , haha. Hon ska iallafall bara ha 60 slingor , så det går nog fort.
Har kollat ut en färg nu på förlängningen som ja ska beställa , det blir typ mörkblond/ljusbrun. Mer om det imorgon eller när jag har beställt det.

Todelo så länge.
Ska förresten kika på percy jackson när vi kommer hem från valbo , den verkar spännande.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Percy Jackson är faktist hyffsat bra :) såg den för inte så längesen :)

2010-05-08 @ 16:54:15
URL: http://fakkfeejz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0