var sak på sin plats.

Nu har vi ätit och även kollat på lite teveprogram , måntro att det var smaskens med mat. Dock gillade jag inte buffalowingsen för dom var så sjujävla starka , men potatis med tzatsiki var smarrigt !
Nu sitter vi och häckar vid varsin dator och vagnen står fint och prydligt i hörnet bredvid sveas bädd. Den står liksom på hög , först sittdelen , sen liggdelen och i den ligger bilbarnstolen .
- Var sak på sin plats..

Jag håller på att somnar stupikvarten så helst utav allt skulle jag vilja sova , men endå inte. Det är ju liksom fredag och det är sällan man är samlade allihopa. Men men , det finns ju en lördag och söndag också , så jag får vell se till att sova lite middag imorgon så jag orkar vara social på kvällarna här hemma. Tycker synd om thias som är så pigg på kvällarna medans jag ligger halvt däckad runt 20tiden..
Men jag får skylla på graviditeten , för innan den började så var det tvärtom.

Imorgon har vi inga planer , jag funderar dock på att ta en rejäl titt på hemsidan med hårförlängningar för att slutligen bestämma mig för en rimlig och fin färg som jag skulle kunna tänka mig. Jag tänkte sen beställa håret på måndag eller nåt för att sedan göra mitt hår riktigt fint igen. Färga , klippa(kanske) , fixa osv.. Thias lillasyster skulle förhoppningsvis hjälpa mig så isådana fall får hon färga o klippa o allt. För hon är ju lite bättre på det än vad jag är haha. Speciellt nu när hon går frisör !
Så isåfall får hon "gå lös" med saxen och göra nånting fint =)

Nu ska jag ta en kik inne på fejjan innan jag fortsätter att försöka få hem "percy jackson" .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0