ytterligare en förlängning.

Nu har jag gjort ytterligare en förlängning , fast denna gång på Venna (klicka för att komma till hennes blogg).
Keratinvax även denna gång och jädrans vad tjockt och fint det blev . Hon lära dock skynda sig på träning så jag hann inte knäppa nåt kort , men jag återkommer vell med foto så fort jag har ett :)

Nu ska jag börja ta tag i mig själv , dvs färga mitt hår och kanske hårförlängingen om det skulle behövas. Vet inte om ja lägger ut nå kort innan jag satt i håret , men det visar sig . Ni kanske har tuuur..
Det känns faktiskt lite konstigt att min blonda färg kommer att vara putsväck =D men också rätt skönt , är så jäkla less på att va blond .

Fan va ont i ryggen jag har !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0