Fjant-hund.

Godmorgon !
Eller är det förmiddag nu kanske (?)..

Imorse så låg jag i sängen och matade Lovis medans jag höll henne i handen och då ringer T och säger att han och 3 arbetskamrater är utanför och tänkte komma in en sväng .
Jaha?tänkte jag och slängde på mig kläder fort . Dom tänkte ta en promenad med Svea , men gissa vad , hon kissade på sig när hon såg en utav hans jobbarkompisar (den äldsta av dom). Det har då inte hänt på år och dar , men hon blev rädd haha. Lillfjanten ..
Alla tror att hon är så himla dum och farlig , men igentligen är hon världens fjantigaste . Hon är tillochmed rädd för mörkret.


Iallafall så åkte dom efter en stund och nu ligger Lovan och sover igen. Men snart är det dags att sätta henne i bärselet för då ska vi tvätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0