HM-naglar.

När jag fyllde år det här året så fick jag naglar i present utav thias lillasyster. Ni vet sånna där "depend"tippar som man gör själv . Så igår när hon kom hit så gjorde hon sånna på mig eftersom jag inte vågat göra på mig själv eftersom det var så svårt ..
Men dom blev verkligen skitbra när hon gjorde och det var första gången hon gjorde . Skitduktig !



Så nu ska vi börja göra på varandra istället för att gå till salong . Köpa hem en massa fina "dekornagellack" och andra dekorer så som klistermärken och stenar och så. Värstingbra!

tack malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd bara att dom håller max 1 vecka, om man har tur! :(

2010-11-01 @ 22:33:11
Postat av: Anonym

Vad är det för sorts naglar är det du har köpt? Åkte ner på stan idag och kikade, men hittade inget som jag trodde skulle likna dina. Tack för svar

2010-11-05 @ 17:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0