långdusch.

Nu är alla lussebullar färdiga och ligger nu och svalnar.
T och Lovis åkte till affärn för att köpa lite småsaker som bröd o ost.

Jag själv ska ta mig en långdusch , vilket inte blir av allt för ofta. Mitt hår har tillochmed hunnit bli lite flottigt och det har nästan aaaaldrig hänt förr, då kan ni tänka er när jag tvättade det senast.
Men det är sånt man får räkna med , Lovan går alltid först , vad som än händer. Och jag piffar till mig lite smått endå fastän jag känner mig lite äcklig , men allt för att inte se skabbig ut .
Avskyr sånna som ger upp sig själv bara för att man fött barn ..

Men nu måste ja sno på om jag ska hinna duscha innan mina fina kommer hem .
slänger ut lite bilder senare så ni vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0