Mobilblogg- sen sist jag skrev har vi hunn...

Mobilblogg- sen sist jag skrev har vi hunnit med en hel del jag och lovis. Tagit en promenad med hunden, fått besök av min syster som vi sedan åkte ner på stan med. Gick runt o kollade lite och åkte sedan hem till dom och här är vi nu. Lovis badar med moster Malin och jag sitter i soffan och näst intill gråter.har fått nå fel på ryggen så kan inte ens dra vagnen eller lyfta Lovis utan att det gör svin ont:( . Hoppas verkligen det blir bättre snart så jag slipper bli ruinerad hos en kiropraktor(stavning!?). Iallafall så kommer thias snart hit o hämtar oss, sen blir det nog bara hem och lägga sig på sängen o hoppas att ryggen läker:/ känns jobbigt att inte ens kunna lyfta sitt egna barn..


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag har precis haft ryggskott så jag vet precis vad du går igenom! Om du vill kan du få numret till världens gulligaste kiropraktor (hon gjorde min rygg bra på bara två gånger) ? Men annars, har jag tabletter du kan få, fast är osäker hur man kan ta dom om man ammar. Ring hälsocentralen annars, för det är värt det. Aldrig kul att ha ont :(

2010-11-03 @ 18:04:26
URL: http://jowsefajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0