röja röja röja.

äntligen sover Lovis . Såhär länge har hon aldrig vart vaken förr ..
Hon vaknade vell när thias gick upp i morse och somnade sedan om en pytteliten stund för att sedan vakna igen och sedan dess har hon vart vaken - fram tills nu .
Så nu måste jag passa på att röja lite , ser förtaskigt ut här hemma , mår fan dåligt av att se det såhär .. Sen måste jag hinna vaxa mig och duscha också. Kan verkligen inte storstäda utan att duscha efteråt.

har bara bäddat sängen än så länge , men ska sätta fart med lite annat nu. Sortera i Lovans byrå kanske , ser förjävligt ut där med . Jag som hade gjort så fint .. varför kan man inte bara lägga tillbaka sakerna där dom låg? (peak till thias).

Nåväl, sitter jag här blir inga barn gjorda ..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Känner samma, man måste kunna lägga sakerna där dom hör hemma ?

Men det är lika här hemma jag mår dåligt över att det är stökigt och han slänger sakerna där dom inte ska vara :P

2010-11-13 @ 07:54:17
URL: http://garga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0