storstädning.

fybubblan vad vi städar ..
Jag har skurat inne på toan och nu håller jag på med sovrummet . Thias håller på med köket ..
Gud vad fint det kommer bli ! ..och vad bra man kommer må .

Mår inte ni också dåligt när det är stökigt hemma ?
Man känner sig nästan lite sjuk.

Ska ta en sväng till Icamaxi sen också o köpa sallad till maten ikväll och även tamponger(!). Jo sörni, min lilla mens har kommit till baka , kuljul. Eller inte.. Tyckte det räckte med allt blod som kom efter förlossningen jag , men ickesanicke.

-nej , tillbaka till verkligheten !

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Jag kan inte heller ha stökigt hemma allt måste stå på sin plats inge disk alla leksaker ska ligga fint i lådorna och i rätt låda mm. Christian är snäppet värre han kan ju putsa taklisterna 1 gång i veckan och putsar vardagsrumsbordet 5 gånger om dagen. Mitt nattsömn blev förstörd inatt för att vattenkokaren stod framme och en oren tallrik stod i diskhon :/

2010-11-06 @ 15:52:17
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Lukasadriana

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-24 @ 20:06:41
URL: http://lukasadriana.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0