BVC - tredje besöket.

Nu har jag och Lovis precis kommit in från att ha vart hos BVC för tredje gången. Hädanefter så kommer besöken inte att ske förns med tre veckors mellanrum, skönt men endå inte.
Lovis sov på vägen dit , vaknade en stund när hon skulle vägas och mätas och somnade om direkt när jag klätt på henne igen. Hon sover fortfarande ! Min trötta lilla tjej . Eller ska man säga stora ? Hon växer så det knakar!

Sist (för en vecka sedan) vägde hon 4250gram och var 57,5cm lång. Idag vägde hon 4480gram och var 58cm lång.
Vägde även mig själv och det ser bra ut fortfarande !


Kommentarer
Postat av: Malin

Hon är så fruktansvärt lik "T" :)

2010-10-20 @ 23:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0