det slog mig just..

Nu sover kotteliten i vagnen och jag sitter och kikar runt här litegrann på datorn ..
Det slog mig just att det är julafton snart , om mindre än 2 månader . Jag hatar julafton ..


Vore det inte för Lovis så skulle jag bara dragit täcket över huvudet och bara vart , men nu måste man ju tänka på henne även om jag själv hatar julen. Hon ska minnas julen som någonting fint !. Jag ska ge henne den bästa uppväxten , en uppväxt jag inte själv fick. Jag tänker aldrig svika henne , tänker aldrig låta henne höra på en massa bråk och skrik . Inte heller låta henne sitta och se på när någon vuxen super sig ledlös och gapar o härjar ..
Jag tänker göra allt för att hon ska må bra och slippa ha mén för livet hemifrån. Hemmet ska vara en trygg plats och föräldrarna ska vara en trygghet när man mår dåligt.

mamma älskar dig Lovis



Kärleken för dig är obeskrivlig , en kärlek jag bara ger till dig !

Kommentarer
Postat av: sanna

har blivit lite smått beroende av din blogg :) Du skriver alltid så fint och man verkligen ser i din text hur mycket du älskar din familj!

Ha en fortsatt trevlig dag :)

2010-10-26 @ 13:38:14
URL: http://prinsessansanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Lovis har det bra du verkar vara en super mamma verkligen!

2010-10-26 @ 18:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0