Godmorgon!

Godmorgon ! Inatt var första natten någonsin som Lovis inte sov bra . Hon vaknade nämligen vid halv fyra och somnade inte om . Så jag låg vaken från halvfyra tills dess att thias gick upp , dvs fem. Därefter bestämde jag mig för att skjutsa thias till jobbet så att jag kunde ha bilen idag ifall jag ska göra nånting .

Väl i bilen somnade lillfia och så även jag . Thias körde dit sen på hemvägen höll ja på att dö av trötthet . Hade god lust att stanna och bara sova ett par timmar , men jag klarade mig hem iallafall och nu ligger lovis i vagnen och sover och jag har bäddat på soffan där jag tänkte slå igen ögonen ett par timmar i hopp om att bli lite pigg !

Så godnatt för en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0