Godmorgon!

Godmorgon ! idag fick thias ta Lovis under natten, det är ju endå sista natten på en vecka som han kommer kunna vara vaken , för sedan måste ju han sova med tanke på att han ska jobba hela veckan och gå upp klockan 5.

Jag fick sova hela natten , även fast det inte känns , men det var nog välbehövligt. Jag har en hel del sömn att ta igen.

Nu är Lovis vaken iallafall , hon vaknade ungefär vid halv 9. Jag har hunnit med att pumpa ur en hel flaska med mjölk och snart ska jag pumpa ur en till ur andra tutten haha . Intressant samtalsämne va ? men det blir lätt så när det enda man tänker på är bebisbebisbebis.

Nu måste jag nog slänga i mig lite frukost , eller iallafall ett glas juice , jag dör av törst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja kopierade din gravid-lista och gjorde en själv. tyckte den var bra, hoppas det inte gjorde något . kramis

2010-10-03 @ 16:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0