i väntan på idolresultatet.

Sitter och kollar på " cirkus möller " med min älskade familj i väntan på att idolresultatet ska visas . Dock är det ungefär en timme tills dess men endå . Tur att "cirkus möller" finns säger jag bara ! så jäkla kul !

Efter idolresultatet blir det nog till att lägga sig i sängen , vi är så himla trötta allihopa och imorgon har vi en massa kul på schemat . Först ska vi troligtvis kika på min mosters match , sedan ska vi umgås med Nathalie och hennes underbart fina son. Har ingen aning om vad vi ska göra men det kommer vi säkert på :) Vi är ju rätt impulsiva sådär.

nej , nu ska jag lägga mig i thias knä och mysa och njuta av att det äntligen är helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0