icamaxi.

Imorse när vi hade vaknat ,sett klart sällskapsresan och badat , så tog vi en promenad till icamaxi som vi kom hem ifrån precis . Vi köpte lite småsaker som thias behövde till sin efterlängtade "tortillatårta" som han tänker göra och ta med sig i matlåda i veckan. Sedan köpte jag även en hårfärg som jag ska färga med idag , har fått en sån himla utväxt även fast det bara var ett tag sen jag färgade.

Lovis sov hela promenaden och även när vi kom hem , så nu ligger hon på balkongen i vagnen och sover med balkongdörren på glänt så att vi hör när hon vaknat .

Nu ska vi börja laga tortillatårtan sedan ska vi kika på en film om vi hittar nån kul att kolla på :)

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Tack vad söt du är Frida! Tråkigt med folk som sviker men det är bara att göra sig av med dom som håller på sådär. Hör av er om ni vill promenera någon dag när som hälst! Colin har kråkor så jag vågar inte bjuda hem er ännu :P

2010-10-31 @ 20:20:08
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0