Lunch på Ikea.

Turen till Arlanda gick jättebra , dock var jag så trött att jag sov på både dit och hemvägen , det gjorde även Lovis.
När vi kom hem så gick vi bara och la oss , sedan kom min syster och plingade på dörren på morgonen nångång. Så vi gick upp när hon kom så tog jag en lång dusch medans hon mös med Lovis , riktigt skönt .

Sedan åkte vi tillsammans ut till Ikea och käkade lunch , för mig blev det makaroner och köttfärssås. Är så äcklad av all mat nu för tiden , helst skulle jag bara vilja leva på juice , men det skulle ju aldrig funka nu när jag ammar. Lillkotten måste ju få i sig massor med näring ! Så jag åt endå ..

Äcklad är jag på annat än mat också , fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0