Mobilblogg- ligger i soffan och väntar på ...

Mobilblogg- ligger i soffan och väntar på att dagen ska flyga förbi så thias kommer hem nångång. Alltid lika långtråkigt att gå upp klockan 5.. Idag måste jag nog köpa mag droppar till lovis. Hoppas verkligen dom funkar för fy vad ont hon hade igårkväll. Skrek i flera timmar (kändes det som iaf) utan att jag kunde göra någonting. Varken mat eller nånting hjälpte, men tillslut somnade hon på mitt bröst här i soffan o ja kunde sedan lyfta in henne i sin säng. Nu ska jag ta lovis i bärsele och gå ut med Svea, sen är det mat och blöjbytedax!


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Köp sempers magdroppar Colin blev susen på ett par dagar innan kunde han skrika dygnet runt :P

2010-10-27 @ 12:27:11
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0