Mobilblogg- nu har vi kollat på alla progr...

Mobilblogg- nu har vi kollat på alla program för idag, det blev 'bonde söker fru, efterlyst och kungarna av tylösand'. Jag har vart dödstrött hela dagen så nu ligger ja i sängen och ska sova, grabbarna och lovis sitter i soffan och kollar på torkel i knipa:)dom är så duktiga med lovis, både min bror och thias. Speciellt thias, han är så himla duktig med lovis och jag är så glad att jag lät honom göra allt på bb som att byta blöja, bada, trösta när hon fick sprutor osv, det har gjort både han och lovis så himla trygga. Tycker det är minst lika viktigt att pappan får hjälpa till och därmed få någolunda Sanna relation med barnet som mamman aotomatiskt får. Nog om det.. Nu ska ja passa på att sova. Har stängt dörren till sovrummet och shit va tyst och ensamt det känns. Men de behövs, ja sov bara 3 timmar inatt:( godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0