mysig fredag.

När min lillebror och Lovis hade vaknat därinne i vardagsrummet i morse så klädde vi alla på oss och åkte sedan buss ner på stan . Grannen min följde också med .



Väl nere på stan så bytte min bror buss och åkte hem medans jag , anna och Lovis gick och käkade . Det blev en sallad som ni kanske såg på bilden i tidigare inlägg . Vi gick även runt och kollade på lite affärer innan vi åkte hem .. Blandannat intersport där jag köpte en vit lång Didriksonjacka som jag så länge letat efter och att den dessutom var nedsatt gjorde ju det hela ännubättre - så den blev det ! Underbar är den .

När vi var färdiga på stan så tog vi bussen hem igen. Hemma väntade thias. Vi tog en sväng till valbo till hans föräldrar och var där fram tills nu . Vi fick jättegod mat och kollade på idol och hade allmänt trevligt . Riktigt mysig kväll..

Lovis är så fin i sina nya kläder , helt underbart fin .





Kommentarer
Postat av: Eva

Hur mycket kostade jackan?:)

2010-10-31 @ 09:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0