Promenad till Maxi.

Goddagens ! idag gick vi upp i tid jag och Lovan. Vi gick vell upp runt halv nio - nio tiden . Då klädde vi på oss och gjorde oss klara ,sedan mös vi en stund och Lovis fick även lite mat innan vi sedan tog en promenad med grannen till Icamaxi . Anledningen till att vi just gick dit var inte för att handla , utan för att jag skulle göra ett kontoutdrag eftersom jag inte har telefon eller internetbank .

Så nu sover Lovis i vagnen ute på balkongen och gud vad hon njuter . Hon älskar att vara ute . Det räcker med att lägga henne i vagnen och gå utanför dörren så somnar hon , min fina kotte.

Snart kommer grannen hit igen , hon skulle bara springa ut med sin hund en sväng .
Vi ska nog kika på lite program på internet och så , lite som man har missat med andra ord. Sedan ska vi vell även försöka få nånting i magen också, har bara ätit en risifrutti som hastigast idag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0