snart läggdags.

Sitter och kikar på nåt program om turister i thailand som råkar i knipa , typ hamnar i fängelse och sånt . Faktiskt riktigt spännande. Vi väntar på att Lovis ska somna , hon ligger i thias knä här i soffan och såfort hon har somnat så ska vi gå in till sängen alla tre och sova.

Imorgon blir det nog lugnt , får se om jag skulle träffa moster min . Annars skulle grannen min följa med ut på en promenad och förbränna lite överflöd. Känner mig verkligen ful och äcklig just nu . Har aldrig tid att göra nånting åt migsjälv känns det som . Men snart ska jag ta mig tid att fixa det . Ha en riktig spakväll med inpackningar och sånt , precis som jag gjorde förrut . Då känner man sig som ny !

Nu ska jag dricka upp min juice och sen gå och borsta nötterna ! Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0