"Till Målsman För .."

Brevbäraren var just förbi . Mestadels var det reklamblad , som vanligt . Men det fanns också ett brev ..
" Till Målsman För.." stod det på brevet . Det kändes så himla overkligt . Det där var ju sånna brev som mamma och pappa (och alla andra vuxna) fick i brevlådan tillsammans med alla räkningar och andra tråkiga brev .

Men nu är det jag som är målsman , jag som är mamma , jag som har ett barn.
Det kommer nog ta ett bra tag innan man inser att man faktiskt är förälder , både för mig och för Thias. Vi lever fortfarande i en dröm.

Hursomhaver så var det en kallelse till BVC iallafall . Kan tycka att det var lite kort varsel att skicka ut ett sånt brev idag när man ska dit på onsdag . Dom verkar ju tro att man inte gör nånting om dagarna och inte behöver planera ..
Men men , denhär veckan hade dom (och vi) tur , för vi har inte ett dugg planerat .
Sen ligger ju BVC bara några steg härifrån också , så det är ju bra .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0