06:48.

Godmorgon !
Igårkväll gick vi (som ni kanske märkte) och lade oss i sängen i hyffsad tid. Det blev vell självklart lite senare än vad jag skrev i inlägget men det blev endå rätt hyffsat tidigt mot för vad vi brukar.

Iallafall , jag fick lov att väcka thias 06:48 för att han stängt av väckarklockan i sömnen. Jag därimot hade hört den och vaknade i panik och visste att han sovit över - så jag väckte honom.
Packade ner hans matlåda o grejer medan han drog på sig jobbarkläder , sen fick jag lov att ta svea på morgonpromenad eftersom att T hade superbråttom till jobbet. Hoppas han inte kom alltför sent..
Skönt att det bara är två arbetsdagar kvar så att han får vila sen , man märker att det är jobbigt för honom att väntabarn också och inte bara för mig .
Han är också spänd och sover dåligt..

Iallafall , jag kände mig inte säskilt trött när jag kom in från promenaden , så jag hämtade datorn från vardagsrummet och satte den här inne i sovrummet . Så nu ligger jag nerbäddad med datorn i knäet och ska strax knäppa på "Kärlekens Mirakel"-en film om hur barnet utvecklas i magen . Älskar sånna filmer.

• tvättstuga klockan tre - det får jag inte glömma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0