åtminstone till nästa vecka.

Jahapp , då har ytterligare en dag/natt gått och det blir allt mer och mer överstrukna namn på gissningslistan.
Än kan ju kotteliten titta ut på beräknad dag men det tror jag inte . Har inte haft några känningar varken igår eller idag så varför skulle den komma imorgon. Nej , vi får nog vänta ett bra tag till , åtminstone till nästavecka ..

Inatt har jag sovit ovanligt bra
, faktiskt himla bra ! Jag har inte vaknat mer än när jag behövde gå och kissa , så det känns helt underbart.
Thias sover dock som om han inte hade sovit på ett år , men det förstår man ju med tanke på hur mycket han har jobbat och tillochmed jobbat över den senaste tiden. Det tär på kroppen, så han får sova så länge han bara orkar.

Jag har hunnit vart ut på en promenad med lillehund
och snart måste jag vell göra mig nånting att äta också för uch vad hungrig jag är . Synd att det bara finns rostmackor , är så trött på sånna . Tur att vi ska handla senare idag.

Klockan fyra ska vi hem till syster min och grilla , några släktningar kommer också dit så det ska bli riktigt mysigt. Det blir vell korv med bröd för våran del tror jag , enklast så.

Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Zelda

Vad spännande :) Snart är du mamma på riktigt!

Vet ni om det blir en tjej eller kille?

har ni några namnförslag?

2010-09-11 @ 14:00:21
URL: http://hannaclarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0