BERÄKNAD FÖRLOSSNING IDAG.


12 september 2010
Ja , nu är vi otroligt nog framme . Framme till det datum vi har längtat efter så otroligt länge..

Ett tag funderade jag på om det verkligen skulle bli den tolfte september i år , eller om vi helt enkelt skulle skippa det datumet just i år . Det kändes ju så himla långt borta och så himla overkligt. Det är först nu på slutet jag har börjat fatta att jag faktiskt ska föda ett barn till världen , ett barn som är till hälften mig och till hälften min underbara thias. Att två människor kan skapa något så underbart , det är för mig helt overkligt.

Även fast jag känner på mig att det är ett tag kvar , så är jag endå så himla glad att det snart är över. Innan månadens slut så finns det ett barn i våran familj , våran egna älskade lilla familj. Det ska bli så himla spännande att se vem som döljt sig i min mage i så många månader ..
Vem är du , vem är du som sparkar och gör mig levande ?
Hur kan man älska någon så starkt fastän man aldrig träffat den..

Frågorna är många , men snart får vi svar .
Vem du än är , vi älskar dig så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0