besök hos syster.

Nu är vi återigen hemma efter att ha vart hos min syster och hennes sambo på besök. Vi kikade på teve och hade allmänt trevligt . Knäppte även skitroliga bilder på min mage .. eller det var vell mest syster min som tyckte dom var roliga .
- "spotta ut badbollen!"

Nåväl , nu sitter vi i soffan och äter pizzarester från igår , dvs mina pizzarester . Jag äter bara 1/4 pizza åt gången så det blir alltid mycket kvar när vi tar en varsin pizza . Men det är ju praktiskt !

Snart ska vi krypa ner och sova . Jag mår illa som ett as och känner mig konstig i hela kroppen , sjuk på nåt sätt. Hoppas att det är nånting på gång , orkar inte vara såhär konstig .



Imorgon ska jag visa en sak här på bloggen som kotteliten fick utav moster Malin idag .

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0