BF+4.

Varje morgon när man vaknar känns nästan som en "besvikelse" även om man inte direkt är besviken på samma sätt. Men man är endå frustrerad över att ytterligare en natt har gått utan att någonting har hänt. Man ligger där i sängen och tänker att ;
-"jag kunde ha haft min bebis bredvid mig nu .."
Endå är jag glad över att veta att det omöjligt KAN vara långt kvar nu . Åtminstone inte längre än till septembers slut & det är ju bara två veckor . Två veckor är himla kort tid !

Mitt liv börjar snart , inte slutar (som dom flesta väljer att uttrycka det). Jag har alltid velat haft barn och att bli gravid är det bästa som hänt mig.

Det är alltså BF+4 idag och jag tänkte lägga upp lite bilder på tjockismagen senare.

Kommentarer
Postat av: Emelie

När du minst anar det! :) Snart är det dags, när som helst... Lycka till (i förskott) och sen hoppas jag på att få läsa en förlossningsberättelse! :)

2010-09-16 @ 15:35:23
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0