Godmorgon!

Godmorgon ! Ni undrar säkert vad jag gör uppe NU ? - det undrar jag med !
Jag vaknade för att gå och kissa när thias gick upp, sen kunde jag bara inte somna om. Tog istället vårat underbart sköna dubbelduntäcke och la mig på soffan när T åkte , så nu ligger jag här . Men jag kommer förmodligen inte somna om igen , även om jag verkligen skulle behöva det ..

Idag är det BF+3 och ingenting ser ut att hända , hur länge ska vi behöva vänta egentligen? hoppas inte allt för länge.

Nu ska jag försöka leta på en bra film att kika på .



Kommentarer
Postat av: ★ PUSSY SUGAR ★

sv; haha ja inte är det fräscht iaf! jag tog med mig ett gäng bindor (jätteblöjor! xD) ifrån sjukhuset och andvände dom den första veckan sen köpte jag dom som är lite större än vanligt på apoteket som är anpassade efter förlossningen! :)



det avtar ju allt eftersom, men usch dom första dagarna efter förlossningen. men du fixar det här galant ska du se! :) jag håller tummarna på att er lilla bebbe tittar ut väldigt väldigt väldigt snart! :D

2010-09-15 @ 08:39:53
URL: http://jfallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0