"innan septembers slut.."

Undra när det är dags ? När tänker du titta ut till mamma och pappa?
Jag vill bara veta . Önskar jag visste ett exakt datum ..

På ett sätt känns det som om det skulle kunna bli närsomhelst ,typ idag (?) , medans det på ett sätt känns som att den kommer att ligga kvar ett par veckor till. Men att det skulle bli ett par veckor till är inte ens rimligt , eller åtminstone inte mer än 3 veckor .
Jag försöker bara tänka att
- "innan september är slut så har vi garanterat kotteliten i våran famn.." för mera än så kan man ju inte veta.

Tänkte passa på att gratta Sandra till hennes tvillingpojkar också , jättejättegrattis.
Skrev lite med henne senast igår via chatten på facebook och jag sa då att jag kände på mig att det skulle bli snart för hennes del , vilket det uppenbarligen blev , jättemysigt. Nu längtar jag bara ännumer ...




Kommentarer
Postat av: Agneta

Snart så tittar den lille ut ska du se! :) Mysigt värre.

Du jag tänkte fråga dig, jag kommer ihåg att när du visade på någon bild för länge sen när du satte i löshår att du hade en lång skyddsplatta med många hål. (jag har bara sånna som är ett hål så att man bara kan ta en slinga i taget) Men nu letar jag efter en sån där lån :) Tänkte höra vart du köpt din?

2010-09-07 @ 17:28:34
URL: http://zedmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0