lättare sagt,än gjort.

Att sova var ju minst sagt lättare sagt än gjort !
Även fast jag tog värktabletter och värmde en vetekudde så var det omöjligt . Efter två värkar gav jag upp försöket med att sova och håller nu på att fylla upp ett hett bad . Är så fruktansvärt trött , men kan verkligen inte sova . Det gör så ont . Endå är det en smärta man klarar av , men inte under den tid då man sover .

Tror att värkarna börjat komma lite tätare nu , eller så känns det bara så .. orkar inte klocka dom , inte nu.
Thias sover som en stock , vill inte väcka honom , tycker så synd om honom som ska upp och jobba snart . Min älskade älskade thias.

Hoppas värkarna blir lite mildare i badet , eller åtminstone att dom upplevs mildare.

Är så sjukt trött !

Kommentarer
Postat av: Agneta

Snart så , snart så :) låter som så iaf! jag blir avis jag :) dock inte på förlossningen och värkarna, men på lillen som ni kommer att ha i eran famn inom snar framtid :)

Kram!

2010-09-19 @ 02:37:30
URL: http://zedmoon.blogg.se/
Postat av: johanna

Lycka till ! :)

2010-09-19 @ 08:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0