middag i valbo.

Nu är vi hemma efter en helkväll i valbo hos thias familj .
Vi åt skitgod mat bestående utav paj , sallad , quisadillas och natchochips  . Sen kollade vi även på Idol tillsammans.

Jag är sjukare än sjukast och det känns som om jag ska hosta upp mina lungor snart . Det klias nå fruktansvärt och det känns som om huvudet ska sprängas vilken sekund som helst . Feber har jag också , så det är riktigt jobbigt nu.

Vill bara att allting ska hända NU så jag slipper vänta och bli ännusjukare. Nu känner ja endå att jag skulle orka föda, men med tanke på att jag bara blir värre och värre så vill jag bara få allting gjort nuuu.

Kommentarer
Postat av: j.Öhneskog

hoppas det blir bättre med förkylningen gumman ''/ krya på dig ! <3

2010-09-18 @ 00:22:25
URL: http://jeesssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0