mina sömntutor.

Igårkväll (eller rättare sagt inatt) blev det sent i säng för våran del .
Lovis sov som vanligt hela dagen och vaknade bara till och åt lite då och då . Vi var ju som sagt i stockholm på barkaby outlet med min syster och en kompis till henne ..

När vi kom hem däifrån var vell klockan efter 19 nångång
, vi hade stannat på hemvägen på ett burgerking där man hade velat dödat varenda jävel. Först var de i kassan så HIMLA otrevliga och stank rök , sen låg det utspillda drickor och matrester överallt . Inte nog med det så sitter det en negerfamilj bakom oss där en typ 4åring sitter i en matstol , en sån där liten liksom . Så försöker mamman tvinga i honom läsk men han vägrar, då trycker hon upp den och tvingar honom att dricka och tillslut spyr han rätt över bordet .
-tur att jag satt med ryggen mot säger jag bara !

Inte nog med det .. Maten smakade fan för allihopa och Malins kompis köpte tillochmed en ny hamburgare för den var så äcklig .
Sen toaletterna , höll på att spy bara utav att gå in . Inte ens en sittring fanns det.

jaja , iallafall så kom vi hem efter sju och då gick thias ut med svea och jag matade Lovis . Sen åkte vi allihopa hem till min syster , tvättade en maskin med tvätt och satt där med dom och mös bara .

Gick vell inte och la oss förns vid 3 tror jag & mina små sömntutor ligger fortfarande och sover.









Jag älskar er mest i hela hela världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0