mysdag med familjen.

Vi blev visst bara hemma idag (än så länge åtminstone). Har bara suttit i soffan och kollat på lite teve och gosat med Lovis hela dagen , så himla underbart .
Thias mormor och morfar skulle visst komma på besök lite senare så vi håller oss hemma tills dess och säkert hela resten utav dagen också . Det är så skönt att bara vara vi , våran fina lilla familj !

Det slog mig just att nästa vecka börjar allvaret , dvs att jag blir ensam med Lovis om dagarna . Läskigt men spännande. Kommer kännas grymt tomt att inte ha thias hemma , han är så himla duktig med Lovis, byter blöjor ,tröstar och ger mer kärlek än jag någonsin hade drömt om. Han är världens bästa pappa och pojkvän , är så himla lycklig att jag har honom.



Världens finaste ni


Thias tog förövrigt Lovis med på en promenad i vagnen , dom skulle gå till affärn och köpa en dricka , thias blev super-cola-sugen haha. Innan han gick så bar han runt henne så att hon blev lugn och därefter bäddade han ner henne i vagnen , sen sa han ;
- det här är stort för mig , första promenaden ensam med henne .

Man bara ser kärleken och blir helt tårögd ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0