ny lista.

Efter att jag och T hade ätit så tog vi ett bad tillsammans , kändes så himla skönt i kroppen efteråt. Vi la oss på sängen och bara låg rakt uppochner i typ en halvtimme innan vi klädde på oss . Därefter åkte vi ut till valbo , det var nämligen dags att skriva en ny "gissningslista" därhemma eftersom att alla hittills hade haft fel , så vi åkte dit.

Väl där så gjorde vi listan , så nu får vi se om vi behöver skriva om den ytterligare en gång eller om någon utav oss kommer att ha rätt , eller komma närmast åtminstone . Spännande spännande . Vi stannade även kvar och kollade på idol och fikade lite . Jag drack te eftersom att jag hade feber och jätteont i halsen , vilket jag fortfarande har.

Nu är vi iallafall hemma och ska snart sova , imorgon väntar återigen en ny dag med nya förhoppningar . Kan det inte bara hända någonting snart ?

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0