På "G" ?

ja , nu kan man börja undra om det kanske är på G. Vill inte säga att det är det , men det kan vara .

Jag och thias åkte till köpis tidigare idag och parkerade på baksidan eftersom att det var så fullt med bilar på framsidan (konstigt nog). Det är ju liksom inte lönehelg , men när man kom dit kunde man nästan tro det. Eller rättare sagt man trodde det .

Väl framme så hoppade jag ur bilen och får världens kramp,mensvärk,hugg ... ja , jag vet inte hur jag ska förklara , men ont gjorde det iallafall. Vi stannade upp bredvid bilen tills det gick över , dvs typ 30 sekunder , sedan gick vi vidare igen. För säkerhets skull så kollade vi på klockan ifall det skulle hända igen - och det gjorde det.
20 minuter senare hände det igen ..och 20 minuter efter det igen , igen , igen och igen. Sådär fortsatte det hålla på med 20 minuters mellanrum. Men vi fortsatte att kolla i affärer och vid varje tillfälle när det gjorde ont så stannade vi bara och jag fick andas bort det onda.

Vi gick på ikea , åt korv och åkte sedan hem till min syster . Vi fikade lite banansockerkaka och umgicks med henne tills klockan blev typ 6 , då åkte vi hemåt . Det onda började nu komma tätare , dvs nästan exakt 15 minuter emellan.

Så nu sitter vi här hemma i soffan och håller koll på klockan och det onda . Det är fortfarande 15 minuter emellan så om det nu är någonting så lär vi ju få vänta ett jäkla tag , med lite otur.
Skönt är det iallafall inte , men jag kommer klara det ! det vet jag !

Återkommer såfort det händer nå mer , om det händer nå mer idag..
Ska nog iallafall krypa ner och sova en stund nu som det känns , är så himla himla trött.



Jag älskar dig thias , du är bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0