plattången funkade prima.

Lyckades aldrig somna om , så jag har bara suttit här rakt uppochner och inte gjort ett skvatt sedan jag vaknade..
Fram tills för en stund sedan då jag började platta håret (provade nya plattången). Nya plattången funkade helt okej faktiskt , perfekt om man ska iväg nånstans och inte orkar släpa med sig den andra jättestora ..

Så nu har jag iallafall platt hår ..
har dock ingen aning om vad jag ska ha för frippa , men de blir vell nåt tråkigt som vanligt . Det är så tråkigt att hålla på med håret när hårförlängningen sitter så långt ned och färgerna knappt stämmer in på varandra , så det blir lätt en knut eller bara en hästsvans.
Men imorgon kommer troligtvis mitt nya hår , så jag tar nog ut det jag har i nu relativt snart .

Längtar tills efter förlossningen när jag kan börja träna och känna mig fräsch igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0